Tasmaniaに行ってみました!

We went to Tasmania!

綺麗すぎる in Tasmania

レンタカーを借りて、タスマニアを一周する旅に出ました!タスマニアがこんなに自然が多いところだとは知りませんでした。
We rented a car to go around Tasmania. I didn't know Tasmania has such beautiful nature.

だれもいなーい!
8月中旬にTasmaniaに行ったので、寒かったし、あまり観光客はいませんでした。
We came here in the middle of August. We didn't see other people.

羊が大量にいました!

空気は綺麗で動物もたくさんいました。
The air was so clean and saw a lot of animals.

Fish and Chips
三日間のうちにFish and Chipsを三回食べました。日本では食べたいとは思わないけど、もう一度Tasmaniaのきれいな景色と空気の中でFish and Chipsを食べたいなとは思います。

We had fish and Chips three times for three days. I really don't want to eat Fish and Chips in Japan, but I want to eat it in beautiful Tasmania.

本当に空気、水が綺麗

Tasmaniaを一言で表すならば綺麗!何も分からずに地図だけを頼りに周ったTasmaniaだったけど、自然がたくさんあって、水と空気が綺麗でそれだけで十分だった旅でした。

I'd say in a word, Tasmania is "beautiful". We just went around Tasmania with only a map, but we could see nature and many beautiful locations. That was enough for our trip.


0 comments :

コメントを投稿

 

About Us!



Hey there! We're Taiki and Andrea - a Japanese/American couple who love traveling and learning about other people and cultures. We've been to India, Thailand, Korea, France, Germany, Poland, Hungary, Czech Republic, Greece and Italy (as well as the US and Japan of course!)

We started a blog to preserve our memories while encouraging and motivating others to travel or learn English!

Popular Posts

Twitter Updates