運良くCookになりました!

How I luckily became a cook

http://www.einsteinscafe.com.au/
Cafeで働くようになってから、2週間が経ち、ずっとKitchen Handならやめようかと思っていたところ
に、運良くCookのポジションが空きました。

Smash Avocado with Salmon and Chorizo


それから3ヶ月くらいCookとKitchen Handをやりながら、今度はスーシェフのポジションが空き、スーシェフになりました。

あっという間に半年が過ぎて行きました。思えば、ほとんど仕事しかしていなかったな。



人生で初めて仕事が楽しいと思えた。







そしてオーナーが二店舗目出すということで、そこでヘッドシェフをやることになりました。




0 comments :

コメントを投稿

 

About Us!



Hey there! We're Taiki and Andrea - a Japanese/American couple who love traveling and learning about other people and cultures. We've been to India, Thailand, Korea, France, Germany, Poland, Hungary, Czech Republic, Greece and Italy (as well as the US and Japan of course!)

We started a blog to preserve our memories while encouraging and motivating others to travel or learn English!

Popular Posts

Twitter Updates