Surprises In Our Bali Itinerary!

バリ旅行記!!

リラックスタイム in Bali
Relax time in Bali

 「日本に帰る途中にどこかの国に行ってから帰るのもいいんじゃない?」
ということでバリに行ってみました。

とりあえず2週間くらいのんびりしよう!
何も考えずに予定は立てない。

これが僕らの旅のスタイル。

''We could go somewhere before going back to Japan?''
So we up and went to Bali.

And let's relax there for about 2 weeks!

Our style of traveling is not making any plans.


瞑想をしてみた
Meditating 



このシーンは!まさか!?
そしたらまさかの会いたかった人に会いました!とくに会いに行こうとは思ってなかったんですが、たまたま見つけました!

I wanted to see this old guy in my life sometime.
We didn't plan that we'd actually see him on our trip.
But we found him in Bali!!

ずっと会いたかったおじいちゃん




Eat Pray Loveに出ていたおじいちゃん
この映画はずっと前からお気に入りで、旅にでるっていいなって思ってました。

''Eat Pray Love'' is one of my favorite movies.
When I watched it, I felt like I wanted to go somewhere and travel.

映画のワンシーン
この景色も映画のワンシーンで覚えていて、実際に見たかったので来てみました!

I wanted to see this scenery from the movie, so we came here.

元気玉を作ってみた!!
I made Genkidama!!


最後に彼女と海で戦いました!



はあぁぁぁ!!!!


オラに元気を!!!!

We fought near the ocean!!

I need more power!!

彼女も!?

She made Genkidama too!


きっと僕の勝ちだと思います!
I guess I win!

0 comments :

コメントを投稿

 

About Us!



Hey there! We're Taiki and Andrea - a Japanese/American couple who love traveling and learning about other people and cultures. We've been to India, Thailand, Korea, France, Germany, Poland, Hungary, Czech Republic, Greece and Italy (as well as the US and Japan of course!)

We started a blog to preserve our memories while encouraging and motivating others to travel or learn English!

Popular Posts

Twitter Updates